20 Responses To This Post
Subsribes to this topic Comment RSS or TrackBack URL
mygif_alt
dmfh1981 Says, in 3-12-2013 at 18:40:45 from 24.129.105.86    

Idk Wanderlei……you might need to contact The Maury Show about this-because that little boy looks like a miniture Oscar Dela hoya…LMAO

mygif
ThatDude Says, in 3-12-2013 at 19:06:11 from 72.198.75.39    

Lol he does look like Oscar..

mygif_alt
ramrod Says, in 3-12-2013 at 19:33:38 from 24.50.3.202    

good job wandy start em young did that kid know he was messing wiht axe murder jr.

mygif
alexnexus Says, in 3-12-2013 at 19:36:43 from 187.191.13.49    

cool dad time

mygif_alt
Roe Jogan Says, in 3-12-2013 at 21:50:29 from 108.185.37.243    

That kid needs a better gym… her ran too long early, his take down was nothing taught, he passed without dragging his knee across the belly, he never went for a submission, that was horrible.

The only thing he did right was keep circling away from the guard once on the ground.

Meh… he’s a white belt… I am being mean. He would get chewed up in SoCal Kid’s BJJ tournies. He will only get better.

mygif
Sean_V Says, in 3-12-2013 at 22:24:25 from 75.74.182.24    

That kid is a puss…

mygif_alt
BamBam Says, in 3-12-2013 at 22:59:32 from 69.210.243.244    

Time to get rid of that silly tattoo on your head Wandy,you are not 15 anymore,grow up bud!

mygif
rockstarzee Says, in 3-13-2013 at 01:26:27 from 70.29.115.127    

wow, hatin on wandy’s epic trademark tattoo…

mygif_alt
def Says, in 3-13-2013 at 01:28:15 from 126.60.225.176    

bambam do you know how tattoos work?

mygif
facefrack Says, in 3-13-2013 at 02:09:34 from 98.245.116.215    

I would probably bet on you to beat him, Sean_V. Just make sure you keep training as much as you are buddy.

mygif_alt
forrest Says, in 3-13-2013 at 03:17:43 from 50.131.221.158    

Lol. Roe Jogan, you douchebag. He needs a better gym?…really?…he never went for a submission? that’s probably the easiest way for a white belt kid to get reversed.

lol. Out of everything he did, playing the circling game was probably the least technical thing he did.

Yes he will get better, much better than you. go home jogan.

mygif
greengiant Says, in 3-13-2013 at 05:10:55 from 71.196.251.21    

@Roe Jogan- Dude he is a kid.Im sure you would not have been very good when you were young,use your brain man.

mygif_alt
danada Says, in 3-13-2013 at 08:16:33 from 64.229.24.104    

I like that the ref stood them up when he saw the one kid wincing so that he could determine if he was injured or wanted to continue. He did a good job. That’s how jits should be for children. You don’t want injuries happening to kids so young, all because they keep going after they’re already in pain.

mygif
blzd Says, in 3-13-2013 at 12:42:08 from 68.98.82.183    

hes got the same Wandy chin rub lol

mygif_alt
Amosaback Says, in 3-13-2013 at 14:20:01 from 174.52.208.232    

That’s awesome…

mygif
Your Mom Says, in 3-13-2013 at 16:00:19 from 69.178.146.114    

No proper take down, no knee drag on the pass, no submission attempt, wrong position on half guard. Does anyone know if Jon Fitch had been hanging around Silva’s wife? The LnP was all that kid had.

mygif_alt
jakelo Says, in 3-13-2013 at 17:20:36 from 88.171.239.67    

One does not simply name his son Thor….. Ok, if you’re Wanderlei Silva, you can.

mygif
John Doe Says, in 3-14-2013 at 11:52:26 from 108.184.165.151    

DAMN he’s going to be a savage when he gets older, especially having Wandy for a dad. So proud of his recent win in Japan, damn near the whole neighborhood could hear me from how loud I was cheering when Stann went down (huge respect for Brian as well).

mygif_alt
g.wizardry Says, in 3-14-2013 at 15:08:05 from 99.63.96.88    

One day you will be able to reply to a poster’s comment and it will indent directly under the comment like millions of other sites.

mygif
wEz Says, in 3-15-2013 at 01:25:43 from 71.36.152.24    

Great call on the chubby oscar look a like. Fantastic call. lol

Leave A Reply - ALL CAPS=DELETE

 Username (*required)

 Email Address (*private)

 Website (*optional)

Inform me when someone post new message here

Please Note: Comments Moderation maybe active so there is no need to resubmit your comment